loading...

ilnovin

گروه توليدي ايلكا (اجراي تخصصي انواع صفحات كورين، كوارتز و سنگ طبيعي)

بازدید : 233
يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 10:59

علیرغم اینكه انتخاب فلزات و سنتز آنها یكی از اصطلاحات در حال دکوراسیون آشپزخانه های امروزی است ، اما می تواند در زیباسازی آشپزخانه شما كاری مهم و قابل دوام داشته باشد. به عنوان مثال ، پیوستن به فلزات ، نقره ، طلا ، فلز ، آهن ، مس و غیره یک سیستم فوق العاده برای اضافه کردن فتنه بصری و عمیق بودن به فضای آشپزخانه است. مشتریان دائماً توسط فضاهای تمام شده ، لایه دار و گلچین شده علاقه مند هستند ، و ترکیب فلزات با هم روشی ساده است برای ایجاد این احساس که فضای اضافی خود را بیش از مدت زمان طولانی جمع آوری کرده اید.

استفاده از فلزات در دکوراسیون آشپزخانه ها ساده است و تأثیر قابل توجه تری دارد. در جایی که آشپزخانه شما فقط با چند رنگ خنثی آراسته شده است ، به عنوان مثال سفید خاکستری ، می توانید بدون کشش زیاد از فلزات داغ برای دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید. از آنجا که آشپزخانه های سفید فضای عالی را برای استفاده از اجزای زنده و تمایز در دکوراسیون فراهم می کنند. درخشش فلزات نقره تمیز توجه همه را به خود جلب می کند و باعث تقویت سایر اجزای تقویت کننده می شود. خواص هوشمند آنها مانند آینه ها بوده و باعث می شوند فضا بیشتر به نظر برسد. از آنجا که این نوع فلز نور را منعکس می کند ، استفاده از آن در زیبایی آشپزخانه های کوچک کاملاً منطقی است. مس یکی از شناخته شده ترین رنگ های فلز است. استفاده از رنگ مسی در آشپزخانه های سفید بسیار با توجه به این واقعیت که گرما و لطافت آنها را با خود حمل می کنند ، فوق العاده سودمند است.

با احتیاط نگاهی به عکس بالا بیاندازید. آشپزخانه بالا یک مورد فوق العاده از یک آشپزخانه سفید است. کابینت آشپزخانه با کانتر مرمر سفید در کنار شیرآلات نقره ای ترکیبی تکان دهنده و خارق العاده ساخته است. از آنجایی که نورپردازی یکی از مهمترین گزینه در ساخت دکوراسیون داخلی آشپزخانه است ، طراح سعی کرده با معرفی آویزهای مسی با برنامه های مختلف ، گرما و ضرورت بیشتری به این آشپزخانه شگفت انگیز بدهد.

بازدید : 249
يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 11:02

آشپزخانه در داخل طرح و داخلی آشپزخانه می تواند یک آزمایش بزرگ باشد. غم انگیز ، با توجه به دکوراسیون آشپزخانه ، بیشتر افراد به اتفاق کابینت آشپزخانه ، کانتر آشپزخانه ، کفپوش و دکوراسیون آشپزخانه را در نظر می گیرند و به ندرت افراد فکر ساختاری و تزیین دیوار آشپزخانه را در مغز خود دارند. بدیهی است ، این الگوی امروز در حال تحول است.

کاشی شیشه ای استفاده شده از اسپری مات که در بالا ارائه شد ترکیبی از رنگهای گرم تیره ، کرم و قهوه ای است که جذابیت متناوب نزدیک به کانتر شیشه ای آشپزخانه را کشف کرده است. کاشی های شیشه ای نور را منعکس می کنند و جلوه ای دلنشین و تکان دهنده به دکوراسیون آشپزخانه شما می بخشد. کاشی های شیشه ای در طیف گسترده ای از رنگها ، سازه ها ، سطوح و برآوردها تحویل داده شده و با استفاده از پارچه مرطوب و شیشه نمکی با زحمت قابل تمیز و تمیز هستند.

دیوارپوش های گرانیتی از شرایط مطلوبی برخوردار هستند ، به عنوان مثال ، عالی بودن ، کیفیت خارق العاده ، کیفیت بالا ، در برابر خراش ، گرما و لکه غیرقابل نفوذ هستند و تمیز کردن آن آسان است. بک اسپلش استیل به حرارت و گرما مقاوم است. سنگ تراورتن درخشش ندارد ، اما هر زمان که از آبپاش عقب استفاده شود ، فضای آشپزخانه را گرم می کند. یکی از نکات برجسته پاشش پشت بلوک این است که تمایل به استفاده از آن در تزئین آشپزخانه های سنتی ، کلاسیک ، جریان و یا ترکیبی از آشپزخانه دارد.

بازدید : 337
يکشنبه 12 مرداد 1399 زمان : 12:04

آشپزخانه یکی از مهمترین قطعه های خانه است که باید به شکوه آن توجه بیشتری کنید و یکی از اجزای اصلی تعالی آشپزخانه تمیز بودن داخل آن است ، بنابراین برای داشتن یک آشپزخانه تمیز و عالی ، باید داشتن کابینت با سازه و فکر کردن از رنگهای زیبا به طوری که با وجود کمک به تعالی پیشرفت آشپزخانه شما ، به همین ترتیب یک آشپزخانه مرتب و تمیز نیز داشته باشید. برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه ، از ارزیابی های ویژه سازندگان در مورد اجزای فضا و مواد مورد استفاده در کف و سطوح ، دقیقاً به عنوان دیوار ها و رنگ های استفاده شده در آنها ، اطمینان حاصل کنید. از این واقعیت که در آشپزخانه ، ظرفیت و تعالی دو نکته مهم هستند. آنها به عنوان همبستگی در فضا مشاهده می شوند.

چیدن رنگ های کابینت یک مورد مهم در آشپزخانه است و چیدن رنگ های مختلف از طیف گسترده ای از موضوعات مختلف سایه دار می تواند آزمایش و در بعضی موارد مشکل ساز باشد. برای انتخاب رنگ کابینت ها در آشپزخانه ، از ارزیابی های ویژه معماران در مورد اجزای فضا و مصالحی که در طبقات و سطوح استفاده می شود ، اطمینان حاصل کنید که دقیقاً به عنوان دیوارها و رنگ های استفاده شده در آنها ، روی به این ترتیب که در آشپزخانه ، ظرفیت و تعالی دو تمرکز قابل توجه است. آنها به عنوان یکپارچه در فضا تلقی می شوند.

این معمار از کابینت های چوبی رنگی معمولی در غنی سازی آشپزخانه فوق استفاده کرده است. لوازم جانبی استیل ، کابینت ها و کفپوش چوبی فضای این آشپزخانه عالی را به سبک کلاسیک نزدیکتر می کند.

کابینت های چوبی به دو دسته ، کابینت های چوبی و کابینت های نمای چوبی تقسیم می شوند که معمولاً به این دلیل که چوب ماده ای متوسط نیست ، متوسط نیست. کابینت های تمام چوب نسبت به نمای چوب بسیار گران و ایمن تر هستند. رنگ چوب یا معادل چوب خاکی رنگی در وسایل مختلف رنگ های معمولی استفاده شده و منحصر به فرد برای کابینت آشپزخانه. این رنگ زیبا می تواند فضای آشپزخانه شما را به یک برش و شرایط دلپذیر تبدیل کند. از استفاده از چوب و رنگهای خاکی در چیدن رنگهای ترکیبی خودداری کنید. بخاطر داشته باشید که از گیاهان منازل استفاده می کنید زیرا در نزدیکی چوب طبیعی هستند ، تمایل بسیار لذت بخش و شکننده ای در فضا ایجاد می کند.

بازدید : 344
يکشنبه 5 مرداد 1399 زمان : 10:41

همانطور که به احتمال زیاد شما آگاه هستید ، آشپزخانه های شیک و مدرن جذابیت فوق العاده ای دارند. دستورالعمل های مرحله به مرحله برای تزیین اثاثیه ، تناسب و هماهنگی رنگ ها در آشپزخانه ، استفاده از مدل های کابینت آشپزخانه دلپذیر و… از جمله مؤلفه هایی هستند که در تقویت داخلی آشپزخانه های مدرن در نظر گرفته شده است.

یکی از برنامه های پیشرفته و جذاب که به طور مرتب مشهور است ، طراحی آشپزخانه های جزیره ای و ایجاد فضای چند منظوره به ویژه در خانه هایی با اندازه گیری های کمتری است.اپن جزیره یکی از اصلی ترین فضاهای آشپزخانه است. این مسئله در شرایطی که شما یک آشپزخانه کوچک یا عظیم دارید ، فرقی نمی کند ، اما واقعیت این است که حتی یک جزیره کوچک با رنگی که از کابینت و یا مبحث اصلی آشپزخانه باشد ، می تواند ایجاد کند. یک پیچیدگی دلپذیر در آشپزخانه شما وجود دارد.

امروزه آشپزخانه ها فضای کمتری نسبت به گذشته اشغال می کنند ، اما با وجود پیشرفت در برنامه ، از اثربخشی کابینت ها و فضای آنها کاسته نشده است ، اما امروزه آشپزخانه ها در این مرحله به اندازه کافی عظیم نیستند که کل خانواده را ملزم کنند. بنابراین برنامه ریزان دیگر نیازی به قرار دادن میز غذا خوری برای آشپزخانه ندارند زیرا می پذیرند که میز غذا خوردن در زیبایی و زیبایی دکوراسیون آشپزخانه قرار نمی گیرد.

بازدید : 366
يکشنبه 29 تير 1399 زمان : 10:33

توضیحی در مورد شهرت آشپزخانه های معاصر ، ظاهر کامل و اساسی آنهاست. برای تحقق این هدف ، سطوح طرح باید سازگار و عملی باشند ، و آشپزخانه شما باید با کابینتهای استثنایی ساده ، بدون درخشش و با خطوط بدون توقف ساخته شود. در آشپزخانه بالایی ، کابینت هایی با ورودی های اصلی سفید و بدون دستگیره در کنار یکدیگر تزیین شده اند.

در این آشپزخانه معاصر ، کابینتها و جزیره آشپزخانه کاملاً یکسان هستند. جزیره چوبی با کانترمرمر سفید یک مورد عالی از مجموعه ای از جزایر آشپزخانه معاصر است. جزیره آشپزخانه نیازی به شباهت با یک قطعه رایگان ندارد. جزیره آشپزخانه می تواند مانند یک دیوار فضای بین آشپزخانه و اتاق استراحت را از هم جدا کند و علاوه بر این به عنوان یک نوار حرکت کند. به عنوان مثال ، در تصویر بالا می توانید از جزیره آشپزخانه و کانترتاپ عظیم آن به عنوان یک سطح کار خارق العاده استفاده کنید. روشنایی مناسب ، جزیره و کفپوش چوبی فضای آشپزخانه را فوق العاده گرم و خصوصی می کند. به یاد بیاورید که نورپردازی جزیره آشپزخانه مستقل از روشنایی کل آشپزخانه است. از آنجا که اپن جزیره یکی از اصلی ترین فضاهای آشپزخانه است و اقوام در اطراف اپن جزیره آشپزخانه برای تهیه وسایل آشپزی ، گفتگو و حتی سرگرمی جمع می شوند. به این ترتیب ، ضروری است که نورپردازی در جزیره مفید و اصولی باشد.

بازدید : 568
يکشنبه 22 تير 1399 زمان : 11:03

به یاد داشته باشید که نورپردازی جزیره ی آشپزخانه جدا از نورپردازی کل آشپزخانه می باشد. زیرا اپن جزیره یکی از فضاهای اصلی آشپزخانه محسوب می شود و افراد خانواده برای میان وعده، چت و حتی سرگرمی در دور اپن جزیره ی آشپزخانه جمع می شوند.

نورپردازی آشپزخانه ، مشابه فضای دیگر ، باید بی وقفه یا بد باشد. با قرار گرفتن در آن فضا ، می توانید قضاوت کنید که آیا روشنایی در آنجا قابل قبول است یا خیر. مشخصات روشنایی مناسب به دلیل ساختار مناسب در روشنایی است که شامل استفاده از نور مناسب ، هماهنگی و کنترل چراغ ها در آن فضا می شود. به این ترتیب ، موضوع نورپردازی خوب با موضوعات مختلفی غیر از نور انتخاب شده شناسایی می شود.

شناخت انواع منابع نور و چگونگی استفاده مناسب از آنها یکی از اهداف اصلی نورپردازی مشروع است. به عنوان مثال ، استفاده از لامپ های LED به شما در کاهش سرزندگی کمک می کند و هزینه برق شما را کاهش می دهد. آیا متوجه شدید که طراحی نورپردازی نیز رشته ای تخصصی است؟ بنابراین حلق آویز کردن چند چراغ کاملاً روشن روی سقف و دیوارهای منزل شما به معنای روشنایی ایده آل نیست. چیدن دستگاه های روشنایی ، تصمیم گیری برای مکان ایده آل برای معرفی آنها ، و نوع سایه زنی و زور بخشی از کارهایی است که باید درخشان و دقیق انجام شود.

برای روشنایی آشپزخانه ، معمار از چراغ های LED در سقف و داخل کابینت و آویز های نرم و صاف استفاده کرده است. شما باید هنگام تنظیم تعداد آویزهای بالای جزیره به قانون تعادل فکر کنید. وقتی همه کارها تمام شد ، معرفی سه آویز در سر جزیره باعث تساوی اساسی می شود. این قابل قبول است که درک کنیم که معرفی سه چراغ آویز روی سر یک جزیره باعث برابری بیشتر در فضا از دو یا چهار آویز می شود ، علی رغم اینکه عامل نامشخص در رعایت این استاندارد این است که عدد سه در هر صورت به طور فزاینده ای مرتبط است. . به این صورت که ممکن است ، در آشپزخانه با جزیره ای کوچک ، دو آویز به اندازه کافی نور ببخشند و معرفی دارنده های بیشتر فضا را خفه می کند.

بازدید : 555
يکشنبه 15 تير 1399 زمان : 12:40

واقعیت ها نشان می دهد که فضای آشپزخانه با وسیله های ریز و متفاوت برای پخت و پز و پخت و پز کم است ، اما ممکن است خیلی خوب با بعضی از وسایل اساسی تقویت شود ، به طوری که ما سعی می کنیم آنرا مرتباً مرتب کنیم. به دلیل نزدیکی آشپزخانه های امروزی با فضای زندگی در آپارتمان ها ، تفکر در مورد برنامه پیشخوان ها و کانتر ها یکی از کانون هایی است که بر تعالی و تقویت فضای خانه بسیار تأثیر می گذارد. به طور همزمان ، پیشخوان آشپزخانه باید فضایی مفید و کاربردی باشد. به شرطی که شما نیاز دارید که در یک بازه زمانی کوتاه و با کمترین هزینه و توانایی آشپزخانه خود را تغییر دهید و ترجیح می دهید وسایل ، کانترتاپ آشپزخانه و سایر وسایل آشپزخانه را ملزم نکنید ، می توانید پیشخوان آشپزخانه خود را تزیین کنید.

تا حدودی ابتکاری باشید! می توانید صفحات با اشکال و اندازه های مختلف از جمله ورق های چوبی یا مرمر را در مقابل دیوار پشت میز آشپزخانه تکیه دهید و پیشخوان آشپزخانه خود را زیبا کنید. به عکس بالا توجه داشته باشید. این سازنده با توجه به ورق های چوبی و سنگی در قسمت پشتی از اسپلشبک سنگی سفید ، پیشخوان آشپزخانه را با کمترین هزینه به زیبایی خود قرار داده است. به یاد داشته باشید که چوب به هر شکلی خراب می شود. برای مثال ظروف چوبی ، مثل انواع ظروف ادویه یا تخته گوشت و سینی های چوبی هم در کنار کاربرد و وظیفه شان، می توانند به عنوان وسیله تزیینی استفاده شوند. کافی است آنها را از درون کابینت بیرون کشیده و روی پیشخوان ها بچینید.

بازدید : 551
يکشنبه 8 تير 1399 زمان : 12:29

به عنوان موضوع اولویت ، انتخاب کنید که چه نوع جزیره و چه نوع استفاده ای مورد نیاز شماست. علی رغم اینکه یک گزینه جایگزین عملی و اساسی در آشپزخانه های بیشمار است ، این جزیره می تواند هر وقت از مکانی مناسب استفاده کرد ، زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد. در صورت خاموش بودن یک جزیره با تمام تجملات ، به یاد داشته باشید که خطوط گاز ، برق و لوله کشی ممکن است به آخرین هزینه ساختار آشپزخانه شما بیفزایند.

پخت و پز: اگر می خواهید یک اجاق گاز میز را در جزیره قرار دهید ، در این مرحله باید به فضای کافی برای معرفی یک دریچه یا هود فکر کنید.

میز غذاخوری: اگر تصمیم دارید از این جزیره به عنوان میز غذاخوری استفاده کنید ، در آن مرحله شما به یک سطح عظیم و یکنواخت دقیقاً به عنوان ماشین ظرفشویی در زیر جزیره نیاز دارید.

سرگرمی: این جزیره می تواند یک مکان فوق العاده برای صرف غذا و گذراندن وقت با عزیزان باشد. بر این اساس ، باید به فضای بیرون صفحه کابینت آشپزخانه و اتاق جلوی جزیره توجه بیشتری کنید.

بازدید : 646
يکشنبه 1 تير 1399 زمان : 11:00

آشپزخانه با کابینت های جزیره یکی از طراحی های مدرن و برنامه های جدید در دکوراسیون داخلی آشپزخانه های فعلی است. آشپزخانه های جزیره را می توان به عنوان اصلی خانه های امروزی قلمداد کرد. از آنجا که این نوع آشپزخانه ها فضایی برای ظرفیت و پخت و پز را در خود جای داده اند. از کانترآشپزخانه مرکزی این جزیره باید به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده شود ، یا نمی تواند یک میز غذا خوری نباشد ، و تمایل دارد که محلی برای پخت و پز و یک اجاق نزدیک باشد ، یا می تواند از همه این موارد استفاده در کنار هم استفاده کند. دارند.

به شرطی که فضای آشپزخانه شما اجازه دهد ، یک جزیره طولانی می تواند یک درهای باز درخشان برای برنامه و پیشرفت آشپزخانه های پر هیجان و سودمند باشد. جزایر طولانی بهترین تصمیم برای غذا ، پخت و پز و علاوه بر این یک نقطه مناسب برای عزیزان است. اندازه جزیره آشپزخانه به اندازه فضای آشپزخانه شما متکی است. داشتن فضای کافی در اطراف جزیره آشپزخانه ضروری است. از آنجا که درب های کابینت باید بدون هیچ مشکلی باز و بسته شوند. عرض این جزایر طولانی باید حدود 42 اینچ باشد ، با توجه به اینکه کابینت ها در سمت کار جزیره قرار دارند و صندلی ها در طرف مقابل این جزیره قرار دارند.

قانونی وجود ندارد که می گوید آشپزخانه بدون شک به یک صندلی احتیاج دارد ، اما بیشتر صاحبان مسکن از داشتن یک نقطه خارق العاده برای غذا خوردن یا محلی برای نشستن و صحبت کردن در حین آشپزی قدردانی می کنند. به شرطی که می خواهید صندلی بار را در زیر جزیره آشپزخانه خود قرار دهید ، لازم است که ارتفاع مقطعی در قسمت صندلی جزیره را افزایش دهید واگر ترجیح می دهید سطح جزیره آشپزخانه صاف باشد، پس باید صندلی هایی با ارتفاع کم انتخاب کنید.

بازدید : 491
يکشنبه 25 خرداد 1399 زمان : 11:43

کانتر واقعاً به معنای پیشخوان ، باجه ، صنعت فیلم یا دیوار و میزی است که یک بخش از بخش دیگر را جدا می کند. از آنجایی که آشپزخانه به عنوان هسته اصلی منزل در داخل زیبایی شناخته می شود ، بخش های اساسی آشپزخانه از جمله پیشخوان و جزیره را می توان به عنوان یکی از مهمترین قطعه های داخل خانه مشاهده کرد. یک پیشخوان آشپزخانه محلی برای پخت و پز ، تنظیم فایده و بهبود کارها یا فضای مفید برای قرار دادن صندلی یا نشستن بستگان است.

کانترتاپ های کشویی :

کانتر های کشویی امروزه معروف هستند. از آنجا که افزایش فضای داخل آشپزخانه مهم است ، صرف نظر از اینکه شما به فضای بیشتری احتیاج ندارید. کابینت نصب شده در داخل دیوار می تواند دستگاهها و ضروریات یک متخصص آشپزی متخصص را که به یک تن اتاق نیاز دارد ، الزام کند. قطعات کشویی آشپزخانه می تواند قسمتهای زیادی از لوازم مفید را پنهان کند و برای استفاده ایده آل از فضای قابل دسترسی در آشپزخانه معقول است. در جایی که سطوح و بخش های انباشت آشپزخانه در حال کشویی ، فروپاشی و محوری است ، می توانید کارهای بزرگی را در یک فضای کمترین جمع کنید.

کانترتاپ های کشویی ، علی رغم اینکه از نظر معماران دکوراسیون آشپزخانه قابل توجه هستند ، می تواند برای مشتریانی که به راحتی فضا را درک می کنند ، حائز اهمیت باشد تا فضای موجود را ارتقا بخشد و فضای کمرنگ را محدود کند. سازه های همراه با پیشخوان های کشویی آشپزخانه شناسایی شده اند که قسمت های مفید آن را زیر آن قرار می دهند و کاملاً به نظر می رسند تا از فضاهایی که در آشپزخانه داریم استفاده کنیم.

قطعات کشویی آشپزخانه می تواند قسمتهای زیادی از کاربردها را مخفی کند و برای استفاده ایده آل از فضای قابل دسترسی در آشپزخانه مناسب است. در نقطه‌ای که سطوح و قطعات انبار آشپزخانه در حال کشویی ، فروپاشی و چرخاندن باشد ، می توانید کارهای زیادی را در یک فضای بسیار کمینه ادغام کنید.

تعداد صفحات : 1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 55
  • بازدید کلی : 1871472
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی